Vrácení & reklamace

Dokumenty ke stažení: Vrácení nepoužitého zboží | Reklamační formulář
Pokud však nastal nějaký problém, kontaktujte nás na email napiste@komunikace.rafity.cz nebo na telefonním čísle +420 730 157 060

 

Vrácení nepoškozeného zboží v ochranné lhůtě

Pokud jste se rozhodli šperk vrátit, postupujte podle následujících kroků:

Vyplňte formulář – Stáhněte si formulář pro vrácení zboží a vyplňte všechny potřebné údaje.

Připravte zboží – Zabalte šperk bezpečně do původního obalu a přiložte vyplněný formulář a kopii dokladu o nákupu.

Zašlete zpět na naši adresu – Odešlete balíček na adresu: Rafity.cz, Lhota 423, 549 41 Červený Kostelec.

Upozornění: Zboží by mělo být nepoužité a v původním balení. Vrácené zboží na dobírku nepřijímáme.

Reklamace vadného zboží

Pokud máte se zakoupeným produktem nějaké potíže, doporučujeme postupovat takto:

Stáhněte si a vyplňte reklamační formulářReklamační formulář ke stažení zde.

Přiložte doklad o nákupu – K reklamovanému produktu přiložte kopii faktury a podrobný popis vady.

Zašlete na naši adresu – Reklamované zboží odešlete na adresu: Rafity.cz, Lhota 423, 549 41 Červený Kostelec.

Tip: Pro zrychlení procesu reklamace doporučujeme připojit i fotodokumentaci poškozeného zboží a obalu.

Průběh zpracování reklamace a vrácení peněz

Reklamace je zpracována obvykle bez prodlení v rámci jednoho týdne od obdržení zboží, nejpozději však do 30 dnů od obdržení zboží. O výsledku vás budeme informovat prostřednictvím emailu nebo telefonicky.

Po uznání reklamace vám nabídneme výměnu zboží, opravu nebo vrácení peněz.

Jak vrátit šperk zakoupený na e-shopu Rafity

Víme, že nákup šperků je občas o pocitu. Proto poskytujeme 30 denní lhůtu na vrácení nevyhovujícího šperku. Šperk jednoduše zabalte do původního obalu, přiložte vyplněný formulář pro vrácení a kopii dokladu o nákupu. Takto připravený balíček odešlete na naši adresu. Po přijetí a kontrole vám obratem vrátíme peníze.

Jak reklamovat produkt s vadou

Na všechny naše šperky poskytujeme záruku 24 měsíců. Pokud tedy zjistíte na šperku vadu, která není způsobená běžným opotřebením nebo nesprávným používáním, postupujte dle následujícího postupu:

  1. Vyplňte reklamační formulář – Pro rychlou identifikaci a zpracování reklamace prosím využijte náš reklamační formulář.
  2. Kontaktujte nás – Pokud máte pochybnosti, kontaktujte nás na emailu napiste@komunikace.rafity.cz nebo telefonicky na čísle +420 730 157 060 (Po–Pá 8:00–17:00).

 

Časté otázky k vrácení a reklamaci

Jak rychle dostanu peníze zpět?
Peníze za vrácené zboží zasíláme zpět obvykle bez zbytečného prodlení nejpozději však na účet do 14 dnů od přijetí a zkontrolování balíčku.

Mohu vrátit šperk, který byl upraven na míru?
Bohužel, šperky upravené na míru (např. s gravírováním) není možné vrátit ani vyměnit.

Jak mám zboží zabalit k reklamaci?
Zboží pečlivě zabalte, aby během přepravy nedošlo k jeho poškození. Ideálně použijte původní obal nebo obal podobné kvality.

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz