Vrácení & reklamace

Dokumenty ke stažení: Vrácení nepoužitého zboží | Reklamační formulář
Pokud však nastal nějaký problém, kontaktujte nás na email info@rafity.cz nebo na telefonním čísle +420 730 157 060

Vrácení nepoškozeného zboží v ochranné lhůtě

Pokud jste se rozhodli šperk vrátit, postupujte podle následujících kroků:

1
Vyplňte formulář

Stáhněte si formulář pro vrácení zboží a vyplňte všechny potřebné údaje.

2
Připravte zboží

Zabalte šperk bezpečně do původního obalu a přiložte vyplněný formulář a kopii dokladu o nákupu.

3
Zašlete zpět na naši adresu

Odešlete balíček na adresu: Rafity.cz, Lhota 423, 549 41 Červený Kostelec.

Upozornění: Zboží by mělo být nepoužité a ideálně v původním balení. Vrácené zboží na dobírku nepřijímáme.

Stáhnout formulář pro vrácení zboží

Reklamace vadného zboží

Pokud máte se zakoupeným produktem nějaké potíže, doporučujeme postupovat takto:

1
Stáhněte si a vyplňte reklamační formulář

Reklamační formulář ke stažení zde.

2
Přiložte doklad o nákupu

K reklamovanému produktu přiložte kopii faktury a podrobný popis vady.

3
Zašlete na naši adresu

Reklamované zboží odešlete na adresu: Rafity.cz, Lhota 423, 549 41 Červený Kostelec.

Tip: Pro zrychlení procesu reklamace doporučujeme nás nejprve kontaktovat a domluvit detaily do e-mailu připojit i fotodokumentaci poškozeného zboží.

Stáhnout reklamační formulář

Průběh zpracování reklamace a vrácení peněz

Reklamace je zpracována obvykle bez prodlení v rámci jednoho týdne od obdržení zboží, nejpozději však do 30 dnů od obdržení zboží. O výsledku vás budeme informovat prostřednictvím emailu nebo telefonicky.

Po uznání reklamace vám nabídneme výměnu zboží, opravu nebo vrácení peněz.

Časté otázky k vrácení a reklamaci

Jak rychle dostanu peníze zpět? +

Peníze za vrácené zboží zasíláme zpět obvykle bez zbytečného prodlení nejpozději však na účet do 14 dnů od přijetí a zkontrolování balíčku.

Mohu vrátit šperk, který byl upraven na míru? +

Bohužel, šperky upravené na míru (např. s gravírováním) není možné vrátit ani vyměnit.

Jak mám zboží zabalit k reklamaci? +

Zboží pečlivě zabalte, aby během přepravy nedošlo k jeho poškození. Ideálně použijte původní obal nebo obal podobné kvality.

Je zboží skladem a jak dlouho trvá doručení? +

Většina našich produktů je skladem a odesíláme je do 24 hodin od přijetí objednávky. Doručení obvykle trvá 1-2 pracovní dny.

Co když objednám špatnou velikost? +

Pokud vám šperk nesedí, můžete jej vrátit v rámci 30denní lhůty pro vrácení nebo vyměnit za jinou velikost. Stačí nás kontaktovat.

Petra Jindrová

Jsme tu pro vás

Rádi zodpovíme vaše dotazy

info@rafity.cz +420 730 157 060

K dispozici Po-Pá 8:00 - 17:00

Máte další otázky? Navštivte naši kontaktní stránku nebo nám napište na info@rafity.cz.

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz